Foreca.fi mediaratkaisut

ARVOSTETTU JA BRÄNDITURVALLINEN MEDIA MAINOSTAJALLE

 Ohjaako sää asiakkaiden ostohalukkuutta? Lisääkö kurakeli huomioarvoa sadevaatteiden mainonnalle? Onko auton renkaiden mainostaminen liukkaalla kelillä tehokkaampaa?   Myykö jäätelö paremmin aurinkoisella säällä kesällä?

Foreca tavoittaa joka viikko noin miljoona ja kesällä jopa kaksi miljoonaa suomalaista ostovoimaista kuluttajaa. Se on sisällöltään neutraali ja varmasti bränditurvallinen media, jossa mainonta ei näy ristiriitaisen sisällön yhteydessä. 

Forecassa voit ottaa vuodenajan ja sään vaihtelut huomioon mainonnassa ja sen ajoittamisessa. Eri säätyypeille voidaan kohdistaa omat mainoksensa ja sovittaa viestit sen mukaan. Kampanjat voidaan myös aloittaa juuri silloin kun sää on siihen sopiva.

Mainospaikat

DESKTOP

Forecan mainospaikat ovat sijoitettu desktopissa tasaisesti läpi sivuston niin, että ne häiritsevät mahdollisimman vähän sivun käyttökokemusta, mutta kiinnittävät kävijän huomion.

  • 980×400 Paraati
  • 980×120 Panorama
  • 300×250 Boksi
  • 300×600 Tuplaboksi
  • 160×600 Pidennetty suurtaulu
  • 468×400 Jättiboksi
  • Täsmäsään haltuunotto
  • Wall Paper + Paraati
  • Video 468×400
Vihje! 300x600 mainospaikka on kelluva ratkaisu, joka seuraa ruudulla kävijän vierittäessä sivua. Sen viewability on yli 80%!

MOBIILI

Foreca.fi mobiiliversiossa on omat mobiilille päätelaitteelle optimoidut mainospaikat.

  • 300×300 Mobiiliparaati
  • 300×600 Tuplaparaati
  • Täsmäsään haltuunotto
  • 320×150 Tikkeri
  • 300×500 Mobiilin Interstitial
  • 300×431 Kokosivu
  • 300×300 Mobiilin video 
 
Vihje! Osa 300x600px mainosnäytöistä ovat interstitialeja. Interstitial kampanjat onnistuu ohjelmallisten diilien kautta tai suoraan ostettuina kampanjoina. 

Suorat kampanjat

Kiinteällä hinnalla tai näyttöperusteisesti ostetulla mainonnalla varmistat, että viestisi näkyy ja tavoittaa Forecan käyttäjät juuri silloin kun haluat.

OHJELMALLINEN OSTAMINEN

Ostatko mainontaa ohjelmallisesti? Tarjoamme diilejä kiinteällä CPM hinnalla. Inventaario on ostettavissa kaikilla tunnetuilla DSP (demand side platform) alustoilla, kuten Adform ja Google DV360.

KOHDENTAMINEN

Kohdenna mainonta säätilan mukaan tai hyödynnä räätälöityjä datakohdennuksia. Kysy myös Forecan omia natiiveja kohdennustapoja, kuten säätila tai paikkakuntakohtainen säähaku.

TuLOSpohjainen mainonta

Haluatko lisää kävijöitä sivustollesi? Mainontaa voi ostaa myös tulospohjaisesti CPC (cost per click) hinnoiteltuna.