Foreca.fi mediaratkaisut

Esimerkkikampanjoita

 Tutustu Foreca.fi mainonnan mahdollisuuksiin. Kampanjat suunnitellaan aina asiakkaan tarpeiden mukaan. Alta löydät esimerkkejä erilaisista paketeista.

Cross screen -kampanja desktop + mobiili

Foreca.fi paraati cross screen haltuunotto

Cross screen -kampanja, desktop -paraati 980×400 + mobiili 300×300

  • Desktop noin 40% näytöistä
  • Mobiili noin 60% näytöistä

Esim. 1-2 viikon kampanja:

  • Yhteensä 1 000 000 mainosnäyttöä
  • Desktop 400 000 mainosnäyttöä
  • Mobiili 600 000 mainosnäyttöä
  • CPM -hinta: 13,40€
  • Bruttohinta 13 400€ + alv.

Bruttohinnasta myönnämme normaalit mediatoimistoalennukset sekä asiakaskohtaiset alennukset.

Kysy myös täsmäsää pakettia! Kampanja voidaan kohdentaa sääennusteen mukaan esimerkiksi juuri siihen hetkeen kun pakkaset hellittää tai jo olemassa oleviin sääennuste -osioihin, kuten hiihtokeskusten ennusteet, veneilysää tai golfkenttien sääennusteet.

 
 

Videomainonta Forecassa

Foreca.fi videoformaatti

Forecassa on mahdollista tehdä outstream -videomainontaa. Mainospaikan sijainti keskellä sivua, heti sääkartan alapuolella, varmistaa sen että video varmasti myös nähdään.

Mainospaikan koko 468x400px

Mainosnäytöt: 500 000

CPM -hinta: 12€

Bruttohinta: 6 000 € + alv.

Nettokontaktiarvio: 200 000

Videomainoksessa voi hyödyntää pidempää videota tai tv-spottia. Kysy myös erikoismainosmuotoa, jossa videoon voi liittää esim. bannerin taktiseksi elementiksi.

Tapetti + Interstitiaali - Foreca.fi haltuunotto

Foreca.fi tapetti+ haltuunotto

Suuri huomioarvo lyhyelle kampanjajaksolle tapetilla desktopissa ja interstitiaalilla mobiilissa. Esimerkiksi kahden vuorokauden kampanjaan 200 000 näyttöä desktopiin ja 200 000 näyttöä mobiiliin. Ota Foreca.fi ja sen kävijät haltuun itselle tärkeänä hetkenä.

  • Desktop: Tapetti 1600x1200px, 200 000 näyttöä CPM 25€
  • Mobiili: Interstitiaali 300x500px, 200 000 näyttöä CPM 25€

Mainosnäytöt yhteensä: 400 000
Nettokontaktiarvio: 200 000

Bruttohinta: 10 000€ + alv.

Sisältöyhteistyö

Foreca.fi sisältöyhteistyö

Bruttohinta 6 000 € + alv.
Forecan sisältöjä luetaan keskimäärin 5 000 – 70 000 kertaa / artikkeli
Sisältöyhteistyön kesto 1 viikko

Asiantuntijanäkökulmasta kirjoitettu artikkeli, jossa yritys kertoo ajankohtaisesta tuotteesta tai palvelusta säähän tai sään ilmiöihin yhdistettynä. Asiantuntija-artikkelin yhteydessä voi olla tuotemainoksia, linkkejä tuotesivuille tai vaikka mainosvideo. Pakettiin sisältyy artikkelitekstin lisäksi kuvituskuva ja otsikkoteksi jotka saavat muutamia miljoonia sivulatauksia viikossa. Sopivalla kuvituksella ja otsikoinnilla voidaan saada valtava määrä lukijoita itse artikkelille ja tuotesivuille.
Artikkelin pituus noin 2000 merkkiä. 

Kuvituskuva 700 pix leveä ja 350 pixeliä korkea animoimaton kuva. Ei mainos, vaan aihetta tukeva kuva.
Otsikkoteksi max 150 merkkiä

Asiantuntija-artikkeli voi käsitellä tuotetta tai palvelua vapaasti ja hakea siihen sääyhteyttä. 

  • Talvisää – Talvirengas
  • Siitepöly – Allergialääke
  • UV-säteily – Aurinkorasva

Artikkelin otsikko ja kuvituskuva latautuvat lähes jokaisella sivulatauksella yhteensä muutamia miljoonia kertoja viikossa. Kampanjan jälkeen artikkeli poistuu feedistä. Varaamme oikeuden arvioida mainostajan idean sopivuutta tuotteeseen. 

Suorat kampanjat

Kiinteällä hinnalla tai näyttöperusteisesti ostetulla mainonnalla varmistat, että viestisi näkyy ja tavoittaa Forecan käyttäjät juuri silloin kun haluat.

OHJELMALLINEN OSTAMINEN

Ostatko mainontaa ohjelmallisesti? Tarjoamme diilejä kiinteällä CPM hinnalla. Inventaario on ostettavissa kaikilla tunnetuilla DSP (demand side platform) alustoilta, kuten Adform, Google DV360.

KOHDENTAMINEN

Kohdenna mainonta säätilan mukaan tai hyödynnä räätälöityjä datakohdennuksia. Kysy myös Forecan omia natiiveja kohdennustapoja, kuten säätila tai paikkakuntakohtainen säähaku.

TuLOSpohjainen mainonta

Haluatko lisää kävijöitä sivustollesi? Mainontaa voi ostaa myös tulospohjaisesti CPC (cost per click) hinnoiteltuna.