suomen arvostetuin verkkobrändi, jossa voi mainostaa
Ohjaako sää asiakkaiden ostohalukkuutta? Lisääkö kurakeli huomioarvoa sadevaatteiden mainonnalle? Onko auton renkaiden mainostaminen liukkaalla kelillä tehokkaampaa? Myykö jäätelö paremmin aurinkoisella säällä kesällä?
Forecassa voit ottaa vuodenajan ja sään vaihtelut huomioon mainonnassa
ja sen ajoittamisessa. Eri säätyypeille voidaan kohdistaa omat
mainoksensa ja sovittaa viestit sen mukaan.
Kampanjat voidaan myös aloittaa juuri silloin kun sää on siihen sopiva.
TUTUSTU ESIMERKKIKAMPANJOIHIN!
Suorat kampanjat
Kiinteällä hinnalla tai näyttöperusteisesti ostetulla mainonnalla varmistat, että viestisi näkyy ja tavoittaa Forecan käyttäjät juuri silloin kun haluat.
OHJELMALLINEN OSTAMINEN
Ostatko mainontaa ohjelmallisesti? Tarjoamme diilejä kiinteällä CPM hinnalla. Inventaario on ostettavissa kaikilla tunnetuilla DSP (demand side platform) alustoilla, kuten Adform ja Google DV360.
KOHDENTAMINEN
Kohdenna mainonta säätilan mukaan tai hyödynnä räätälöityjä datakohdennuksia. Kysy myös Forecan omia natiiveja kohdennustapoja, kuten säätila tai paikkakuntakohtainen säähaku.
TuLOSpohjainen mainonta
Haluatko lisää kävijöitä sivustollesi? Mainontaa voi ostaa myös tulospohjaisesti CPC (cost per click) hinnoiteltuna.