ADcoin -GalleriA

 Tutustu erilaisiin Adcoin teknologian avulla toteutettuihin kampanjoihin. Adcoin -mainonnanssa mainostaja maksaa vain silloin, kun kuluttaja on reagoinut mainokseen halutulla tavalla.

Edut mainostajalle

  • 10 x brand lift verrattuna online-mainonnan keskiarvoon
  • Kuluttajan jakamaton huomio, varmistettu reaktio ja mainonnan muistettavuus
  • Laadukas liikenne omiin kanaviin
  • Mainoksen parissa vietetään aikaa keskimäärin yli 30 sekuntia
  • Kuluttajien yleisesti hyväksymä mainosratkaisu, mainostaja tarjoaa kuluttajalle juuri sillä hetkellä häntä kiinnostavaa sisältöä vastineeksi mainonnasta
  • Mahdollisuus kerätä kysymyksen avulla kuluttajilta arvokasta ja reaaliaikaista tietoa suoraan mainoksesta

Venelehti.fi - Skipperi.fi

Skipperin toteuttama mainos Venelehti.fi:ssä ja Kipparilehti.fi:ssä, jossa lukijoilta kysyttiin suhtautumista veneen vuokraamiseen. 

Venelehti.fi ja Kipparilehti.fi -toteutuksissa lukija tunnistetaan jo sivustolle saapumisen yhteydessä julkaisijan toimesta. Jos kävijä ei ole maksava tilaaja, mainostaja tarjoaa  Adcoinin avulla lukuoikeuden artikkeliin vastineeksi vastauksesta mainoksessa esitettyyn kysymykseen.  

Venelehti.fi:ssä ja Kipparilehti.fi:ssä mainostaja tavoittaa varmasti veneilevän yleisön.  Skipperin toteuttama kampanja toimi myös tulospohjaisilla mittareilla ja tuotti tehokkaasti laadukasta liikennettä Skipperi.fi -palveluun. 

Adcoin kampanjalla varmistetaan, että viesti varmasti ymmärretään kohderyhmää palkitsevalla tavalla.

Suomenkuvalehti.fi - Kia Optima SW Plugin-Hybrid

Kia toteutti näyttävän taktisen kampanjan Kia Optima SW Plung-in hybridille, jossa yhdistyi laadukas videospotti ja hyvä taktinen jälkimainos.  

Adcoin kampanjoissa käyttäjä saa aina avattua videon täyden ruudun tilaan niin halutessaan. Videomainoksissa ei ole teknistä pituusrajaa, mutta alle 30 sekunnin videot ovat todettu tehokkaimmiksi. 

Keskimäärin mainoksen parissa vietetään aikaa yli 30 sekunttia.

Tekniikanmaailma.fi mobiili - Mercedes-Benz E-sarja

Mecedez-Benz toteutti uudelle E-sarjalle näyttävän videomainoskampanjan, jossa kerättiin tietoa mikä käyttövoima  Tekniikanmaailma.fi ja Suomenkuvalehti.fi -lukijoita kiinnostaa eniten. 

Adcoin mainos on Suomenkuvalehti.fi:n mobiilissa huomiota herättävä. Mainostajan ei tarvitse muokata mainosta erikseen mobiiliin. Samat materiaalit skaalautuvat sekä desktop- että mobiilimainoksiin.

Kysymysten vastauksista toimitetaan mainostajalle raportti kampanjan päätyttyä. Voimme avata myös tosiaikaisen itsepalveluliittymän mainostajille, jotka haluavat optimoida kampanjoita ja mainoksia itse.

Suomenkuvalehti.fi - Skoda Enyaq

Skoda toteutti uudelle täyssähköiselle  Enyaq IV -katumaasturille näyttävän ennakkokampanjan hyödyntämällä korkealaatuista videospottia ja muistettavuuskysymystä. 

Hyväksymällä mainoksen monivalintakysymyksessä uuden mallin nimi, haluttiin varmistaa että se varmasti muistetaan oikein. Kävijä sai yrittää oikeaa vastausta niin kauan kunnes vastasi oikein.

Mikä ihmeen Adcoin mainonta?


Adcoin mainonnan avulla mainostaja voi tarjota maksullista sisältöä kuluttajille vastineeksi heidän huomiostaan ja varmistamaan samalla, että mainoksen viesti on ymmärretty ja se muistetaan. Adcoin mainos koostuu kahdesta osasta, jotka ovat Completion Ad ja Follow On Ad.  Hinnoitteluperuste on CPE (cost per engagement). Adcoin mainontaan käytetään Adcoin Technologiesin evästeriippumatonta gateway -teknologiaa.

 

Completion Ad

Completion Ad näytetään, kun kuluttaja päättää hyödyntää mainostajan tarjoaman edun. Mainos koostuu itse mainospaikasta, jossa voi ajaa videota, kuvaa tai jopa HTML5 koodia, sekä tehtävästä. Tehtävä on joko monivalintakysymys tai vapaasti kirjoitettuna pyydetty vastaus mainostajan kysymykseen. Kun kuluttaja on suorittanut tehtävän mainostajan haluamalla tavalla, kävijä ohjataan Follow-on mainokseen.
Mainostaja maksaa CPE -hinnan vain onnistuneesti suoritetuista tehtävistä (mainos on todennetusti nähty ja siihen on reagoitu vastaamalla kysymykseen)

Follow-on Ad

Follow on -mainos koostuu itse mainospaikasta, jossa Competion Adin mukaisesti voi ajaa videota, kuvaa tai HTML5 koodilla toteutettuja mainoksia, sekä kehoitteesta tai kiitosviestistä. Follow on adista kävijä voi klikata mainostajan kohdesivulle sekä siirtyä tarjotun sisällön pariin.